−14 %
Varenummer MN7107-20
Fabrikant SCT - MANNOL
EAN numre 4036021166469
butikspris
801 kr.
din pris
691 kr.med moms
du sparer
110 kr.
552,80 kr.uden moms
Vægt 20 kg
Indhold [liter] 20 l
Bruttovægt [kg] 18,4 kg
Volumen (l) 38,6 l
Viskositetsklasse efter SAE 10W-40
Specification efter API CK-4
Specification efter API CJ-4
Specifikation efter ACEA E9
Specifikation efter ACEA E6
Olieproducent-anbefaling CATERPILLAR ECF-3
Olieproducent-anbefaling CUMMINS CES 20086
Olieproducent-anbefaling DAF (ACEA E6)
Olieproducent-anbefaling DEUTZ DQC IV-18 LA
Olieproducent-anbefaling IVECO (ACEA E6)
Olieproducent-anbefaling MAN M 3477 Approval
Olieproducent-anbefaling MAN M 3775
Olieproducent-anbefaling MB 228.31
Olieproducent-anbefaling MB Approval 228.51

Syntetisk motorolie til kraftige og højhastigheds-dieselmotorer af den nyeste generation med og uden turbolader, der kører under svære forhold på lavt svovlbrændstof. Olien har bestået vej- og laboratorietest på VOLVO, Mercedes-Benz, MAN, MACK og RENAULT centre og har deres skriftlige godkendelser.

Specifikationer:
API CJ-4, ACEA E6, ACEA E9, API CK-4
CATERPILLAR ECF-3, CUMMINS CES 20086, DQC IV-18 LA, Mack EOS-4.5, MAN M 3477, MAN M 3775, MB 228.31, DDC 93K 222, Renault RLD-3, Volvo VDS-4.5, MB

Produktegenskaber:
-Syntetisk base af højeste kvalitet med en innovativ additivpakke, der har optimal viskositet i et bredt temperaturområde, giver ideelle anti-friktions-, slid- og anti-slidegenskaber, som forlænger udstyrets levetid i alt, selv de mest ekstreme driftstilstande i en lang række omgivelsestemperaturer og giver betydelige brændstofbesparelser;
-Den stabile syntetiske base giver øget termisk oxidativ stabilitet til olien, som i kombination med fremragende vaskemiddel-dispergerende egenskaber og lavt askeindhold effektivt reducerer afskalning og lakdannelse, forhindrer aflejringer af alle slags og vedligeholder motordele, især cylinder-stempel , i perfekt ren stand i hele intervallet mellem udskiftninger;
- En unik formulering giver oliemodstand mod ældning, og på grund af den reducerede fordampning og det høje flammepunkt reducerer det olieskalende "spild", hvilket gør det muligt at bruge det i motorer med et langt levetid på op til 60.000 km og konventionelle motorer;
-På grund af den syntetiske base har den optimale viskositet fremragende lavtemperaturegenskaber, herunder et lavt flydepunkt, sammen med god oliepumpbarhed og crankability af motorkomponenter ved lave temperaturer, let "koldstart" (op til -30ºC) og reduceret opstartsslid;
- Kompatibel med alle efterbehandlingssystemer for udstødningsgasser, DPF, TWC, EGR og SCR takket være brugen af ??Low SAPS-teknologi;
- Beskytter effektivt motordele mod alle former for korrosion;
- Reduceret skumdannelse og effektiv luftmodstandsdygtighed
- behandler effektivt stigningen i forskydningsspænding under drift forårsaget af forhøjet viskositet på grund af soddispersion;

Velegnet til motorer, der anvender naturgas (LNG) og petroleum (LPG).

Designet til alle typer tunge dieselmotorer (langdistancelastbiler, busser osv.), Terrængående maskiner (byggeri, minedrift, landbrug) og specialudstyr fra europæiske, amerikanske og asiatiske producenter, der opfylder kravene i Euro I-V og VI, hvor et ydelsesniveau på CK-4 eller lavere er påkrævet.
Når du bruger CK-4-olier med brændstoffer, der indeholder mere end 15 ppm svovl, skal du følge anbefalingerne fra motorfabrikanten for serviceintervaller.