−12 %
Varenummer MN7114-7
Fabrikant SCT - MANNOL
EAN numre 4036021148809
Vægt 7 kg

All-weather syntetisk motorolie til kraftige og hurtige dieselmotorer med og uden turbolader, der kører under vanskelige forhold. Olien har bestået vej- og laboratorietest på VOLVO, MACK og RENAULT centre og har deres skriftlige godkendelser.

Specifikationer:
API SN, API CJ-4, ACEA E7, ACEA E9, JASO DH-2
MAN M 3575, MB 228.31, Volvo VDS-4, Renault RLD-3, CATERPILLAR ECF-3, DQC III-10 LA, CUMMINS CES 20081, Mack EO-O PP, CATERPILLAR ECF-2, CUMMINS CES 20076, CUMMINS CES 20077 , DDC 93K 218, MTU-2.1


Produktegenskaber:
-En innovativ additivpakke i kombination med den syntetiske base af højeste kvalitet med optimal viskositet i et bredt temperaturområde giver fremragende anti-friktions-, slid- og anti-slidegenskaber, som forlænger udstyrets levetid i alt, selv mest ekstreme driftstilstande i en lang række omgivelsestemperaturer og giver betydelige brændstofbesparelser;
- Phenol- og aminantioxidanter i kombination med en syntetisk base giver øget termisk oxidativ stabilitet til olien, som i kombination med fremragende vaskemiddel-dispergerende egenskaber og lavt askeindhold effektivt reducerer afskalning og lakdannelse, forhindrer aflejringer af enhver art og fastholder motoren dele i perfekt ren stand i hele intervallet mellem udskiftninger;
- En unik syntetisk formulering giver øget oliebestandighed mod ældning, og på grund af den reducerede fordampning og det høje flammepunkt reducerer det olieskalende "spild", hvilket gør det muligt at bruge det i motorer med et langt lignende interval og konventionelle motorer;
-På grund af den syntetiske base har den optimale viskositet fremragende lavtemperaturegenskaber, herunder et lavt flydepunkt, sammen med god oliepumpbarhed og crankability af motorkomponenter ved lave temperaturer, let "koldstart" (op til -30ºC) og reduceret opstartsslid;
- Kompatibel med alle efterbehandlingssystemer for udstødningsgasser: - DPF, TWC, EGR og SCR takket være brugen af ??Low SAPS -teknologi;
- Beskytter effektivt motordele mod alle former for korrosion;
- Lavere skumdannelse;
- behandler effektivt stigningen i forskydningsspænding under drift forårsaget af forhøjet viskositet på grund af soddispersion;

Velegnet til motorer, der anvender naturgas (LNG) og petroleum (LPG).
Designet til alle typer tunge dieselmotorer (langdistancelastbiler, busser osv.), Terrængående maskiner (byggeri, minedrift, landbrug) og specialudstyr fra europæiske, amerikanske og asiatiske producenter, der opfylder kravene i Euro I-V hvor der kræves et ydelsesniveau på CG-4 eller lavere.
Kan bruges i benzinmotorer, hvor API SN eller lavere ydelse er påkrævet.